Τηλέφωνο: +302130057038

Σκέψου με την καρδιά σου, κατανάλωσε όσο χρειάζεσαι. Στο χέρι μας είναι, η τροφή να μην γίνεται σκουπίδι.

Σκέψου με την καρδιά σου, κατανάλωσε όσο χρειάζεσαι. Στο χέρι μας είναι, η τροφή να μην γίνεται σκουπίδι.

   Ο σύγχρονος τρόπος ζωής στις οικονομικά ανεπτυγμένες χώρες έχει επιφέρει την υπερπαραγωγή τροφής καθώς και την απερίσκεπτη κατανάλωση της . Ουσιαστικά ο καταναλωτής έρχεται σε επαφή με τη συσκευασία και όχι με την τροφή που θα καταναλώσει. Στις περιπτώσεις δε που η τροφή είναι εμφανής ,το κριτήριο επιλογής είναι η εμφάνιση. Η εφαρμογή της οικονομικής συναλλαγής για την απόκτηση της τροφής έχει σαν αποτέλεσμα την εξαφάνιση ενός πολύ σημαντικού κρίκου που σύνδεε τον άνθρωπο καταναλωτή με την τροφή. Αυτός ο κρίκος είναι ο σεβασμός για τα ‘’δώρα’’ που μας δίνει η φύση και έμμεσα η δυνατότητα ύπαρξης του ανθρωπινού είδους.

   Ο σεβασμός αυτός πρόεκυπτε στους προγενέστερους από την επαφή που είχαν σε όλα τα σταδία δημιουργίας των προϊόντων που κατανάλωναν. Στην περίπτωση αυτή το ζώο που μεγάλωναν δεν είχε την μορφή ενός κομματιού κρέατος αλλά μια σημαντική ύπαρξη. Η ντομάτα που έτρωγαν είχε περισσότερη αξία διότι παρακολουθούσαν την δημιουργία της από ένα πολύ μικρό σποράκι ,σε ένα πανέμορφο φυτό και έπειτα σε ένα γευστικότατο καρπό. Το ίδιο συνέβαινε με όλα τα βρώσιμα υπάρχοντα. Η άμεση συμβολή των προγενέστερων στην γένεση και ανάπτυξη της τροφής που κατανάλωναν είχε συντελέσει επίσης στην ευρηματική χρήση αυτών. Έτσι λοιπόν τίποτα δεν κατέληγε στα σκουπίδια. Είτε αυτό ήταν μέρος ενός ζώου είτε ενός φυτού.

   Στις μέρες του ‘’εκπολιτισμού’’ μας και της τεχνολογίας λοιπόν αγοράζοντας ένα κομμάτι κρέας δεν έχουμε έρθει ποτέ σε επαφή με το ζώο που ανήκε ,για εμάς είναι απλά ένα κομμάτι κρέας. Αγοράζοντας όμορφες ντομάτες από το super market είναι εύκολο να σαπίσουν στο ψυγείο μας αν δεν προλάβουμε να τις καταναλώσουμε. Ακόμα πιο εύκολο είναι να αφήσουμε το φαγητό που παραγγέλλαμε, σε ένα εστιατόριο, αφού χορτάσαμε ή δεν μας άρεσε. Όπως επίσης το ποτό μας σε ένα bar. Ως γνωστόν αν δεν υπάρχει πρόβλεψη ανακύκλωσης αυτών από την επιχείρηση θα καταλήξουν στους κάδους απορριμμάτων.

   Ο λόγος που επιλέξαμε την καρδιά ενός χοίρου για την φωτογράφηση είναι για να ευαισθητοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τους καταναλωτές θυμίζοντας τους ότι πλέον είναι θέμα επιβίωσης η ενσυνείδητη επιλογή και κατανάλωση της ποιότητας και της ποσότητας των τροφών. Όσο θα καταναλώνουμε αλόγιστα τόσο θα παράγονται ζώα και φυτά που θα καταλήγουν στα σκουπίδια. Θα ήταν πλεονασμός φυσικά να αναφερθώ στην ενέργεια που έχει καταναλωθεί για να δημιουργηθούν .  

   Γι αυτό λοιπόν ας καταναλώνουμε με συνείδηση μόνο όσο χρειαζόμαστε…

 


 563,    11  Ιαν  2018 ,   Mala Peruviana News

Σχετικά με εμάς

Η FOS natural creativity εδρεύει στην κεντρική Στερεά Ελλάδα, στα Βάγια Βοιωτίας. Δραστηριοποιείται στην τυποποίηση ποιοτικών προϊόντων χυμού τομάτας με βασικό την Mala Peruviana 500ml, πρόκειται για φρέσκο χυμό κόκκινης τομάτας. Περισσότερα...

Idiohead

IDIOHEAD design team συνεργάτες FOS natural creativity

Επικοινωνία

Τμήμα επικοινωνίας : Ποτιδαίας 6,
Γκάζι,Ελλάδα-Αθήνα
Μονάδα μεταποίησης και αποθήκευσης : 25ης Μαρτίου 37 Βάγια
Θήβας , Ελλάδα
Τηλ.: +302130057038
Κιν.: +306972220530
Email: info@fos-nc.gr

Newsletter

Με την εγγραφή σας στο newsletter θα μαθαίνετε νέα μας